MOTHER`S DAY (Buy Your Gift for your special Mom)

Retourneren of ruilen van uw bestelling


Bent u niet tevreden met het bestelde artikel? Heeft u het verkeerde artikel besteld? Of wilt u om een andere reden toch van de koop afzien? 
Dan kunt u uw bestelling retourneren of ruilen. Zowel consumenten als zakelijke klanten hebben bij shirto.nl hier 14 dagen de tijd voor.
 
  • Te retourneren producten dienen compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals u in een winkel zou doen.
  • Producten welke lichte gebruikersschade hebben of niet meer compleet zijn, mag u binnen de gestelde termijn van 14 dagen retourneren. Wij vergoeden 75% van het aankoopbedrag.
  • Producten die onherstelbare schade hebben kunnen wij niet retour nemen. U ontvangt geen vergoeding.
  • Producten welke speciaal voor u op maat gemaakt of geproduceerd worden zijn uitgesloten van retour.

  • Retourskosten 4,95 euro (brievenbuspakket) , zijn voor rekening van de klant.
Hoe zend u uw bestelling retour? Makkelijk in 3 stappen:
  1. Klik op deze link > Retourneren


    (Retour binnen 14 dagen na ontvangst wordt automatisch goedgekeurd.)
  2. Volg de stappen en instructies in de link hierboven.
  3. Stuur uw retourzending binnen 14 dagen naar:
    Shirto
    Rembrandtlaan 115
    8021 DG Zwolle
    (geen bezoekadres)

    Tel & WhatsApp: 0627833697

Wij verwerken uw retourzending als volgt: 
De afhandeling van uw retourzending kan 7 werkdagen in beslag nemen. Indien u kiest voor restitutie van het aankoopbedrag dan wordt dit binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending verwerkt. Mocht u een artikel willen ruilen voor een ander artikel, dan kunt u dit aangeven in uw retour aanvraag.
indien u spoedig een vervangend artikel wenst te ontvangen adviseren wij u een nieuwe bestelling te plaatsen. De nieuwe bestelling zal direct worden verwerkt. Hierdoor versnelt u het proces.

 

Verpak uw retourzending zorgvuldig
Let er op dat u de retourzending goed verpakt en maak indien nodig gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Zo voorkomt u dat het product tijdens het transport beschadigd. 
Als uw retourzending beschadigd bij ons aankomt wegens onzorgvuldig verpakken, zijn wij genoodzaakt om (een deel van) het te crediteren bedrag in te houden.

TERUG NAAR BOVEN